Maszkok festése


Ha már az élet úgy hozta, hogy hosszú időre járásképtelen lettem, - mely remélem, végre hamarosan megoldódik -, elvállaltam segítség képen  Kadafalva  közössége által, Galgóczy Zsolt szervezésével és ötletei alapján készített Betlehem maszkjainak festését. 

Mivel a hozott papírmaszkokat fekve, a padlón felpóckolt lábbal is könnyű volt festeni és nem volt szükség  hozzájuk túl nagy koncentrációra sem. 

Először azt sem tudtam, hogyan álljak neki, de azután a maszkok látványára egyből szárnyalni kezdtem az ötletektől,  gondolkodtam, terveztem, 

Szerencsére testvérem segített a hozzávalók beszerzésében, köszönet érte. (úgymint alapozó, lakk, stb.)

A papírmaszkokat lealapoztam, a szemeken sokat kísérletezem, hogyan készíthetnék a kivágások helyére íves szempárt, de a végén sikerült megoldanom.

 






A maszkok festésénél a kialakított formákat, vonásokat kénytelen voltam követni, de ahol tudtam, azért kicsit módosítottam ezen az árnyalatokkal.

A festést a lakkozás követte, Matt lakkot vetettem, de használat után rájöttem, az emberi arc nem ennyire matt! Így, mivel fényes lakkom nem volt, a szemeket és a fényesre szánt részeket átkentem decoupage lakkal, attól újra fénylővé váltak.

Mária

József

Boldizsár, Menyhért, Gáspár

Pásztor

Néhány kedvenc részletem: 

Menyhért szakálla

Mária szemére még 2-2 műszempilla is került.

A megfestett maszkokból közösségi összefogással készült el a csodás Betlehem:

 




Nagyon élveztem a maszkok elkészítését, remélem lesz még alkalmam hasonló összefogások részese lenni és sok embernek okoz örömet a látványuk. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kutyusokkal